freubelschool 2.0

oktober 22, 2017


Alweer een hele tijd geleden dat ik hier was, ondanks mijn voornemen om regelmatiger te bloggen. Maar ja, soms lopen dingen anders dan je verwacht en was ik even helemaal niet in de stemming om te bloggen en de laatste maanden ook niet voor Facebook en Instagram.


Op mijn werk was het druk en in juli ging het ineens niet zo goed met mijn vader. Daarnaast begon ik in september met de opleiding Beeldende Vormgeving, waardoor mijn hoofd even helemaal overliep. Inmiddels begin ik een beetje aan mijn nieuwe ritme te wennen... maandag en dinsdag werken in Ede, dinsdagavond naar Drenthe om mijn paps te bezoeken, woensdag naar school, donderdag werken in Ede, vrijdag in Waalwijk en op zaterdag naar Drenthe voor mijn paps.


Gelukkig is mijn paps op het moment redelijk stabiel en is de opleiding die ik volg nog toffer dan ik gehoopt had, het is een soort van freubelschool 2.0 dus echt op mijn lijf geschreven.


Het tempo is hoog evenals de berg huiswerk, maar ik kan er veel van mijn frustraties en stress in kwijt en het geeft me eindelijk wat rust in mijn hoofd, waardoor ik er langzamerhand ook best weer zin in krijg een beetje op Instagram te gaan posten en te kijken hoe het mijn vriendjes en vriendinnetjes daar gaat :)

You Might Also Like

4 reacties

  1. Dat is een vol leven! En wat maak je veel moois, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jippie weer een Janita-blog heb ze zo gemist!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn te lezen dat je weer in je ritme komt maar vooral ook dat je vader stabiel is. Want wat een druk bestaan zo Janita. Heerlijk dat je zoveel energie uit deze opleiding kunt halen. En dat je weer een blog hebt geschreven is natuurlijk helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha freubelschool, als ik het zo zie, al je werk, is het de hoogste niveau van freubelen dan!!! Fijn dat je je ritme weer wat gevonden hebt en hier voor ons ook een beetje tijd hebt, succes met alles xxx

    BeantwoordenVerwijderen