valentijn in pyjama

februari 12, 2017

Na alle drukte van de afgelopen weken gunde ik mezelf vandaag een pyjamadag. Zomaar een dagje zonder verplichtingen... hoe fijn is dat?! Eerst lekker lang uitslapen natuurlijk, daarna uitgebreid ontbijten en ondertussen eens rustig bedenken wat te doen met de rest van de dag. Nu ben ik kampioen bankhangen, maar echt blij word ik toch van lekker een beetje freubelen.


Zo was ik al een tijdje in de ban van het maken van papier, maar na mijn eerste pogingen kwam het er steeds niet meer van tot ik me daar afgelopen weekend ineens een briljante ingeving kreeg ;)


Ik zat zo het papier-schep-setje dat ik vorig jaar kocht te bekijken en bedacht ineens dat ik zelf ook best zoiets zou kunnen maken met mijn 3d printer (die ook al een tijdje op non-actief stond). Ik maakte een ontwerpje in de vorm van een hart, printte het uit en kocht een rolletje horrengaas bij de bouwmarkt. Woensdag deed ik tussen de bedrijven door vast een eerste testje en het werkte wonderwel :)


Vandaag had ik alle tijd om er serieus mee aan de slag te gaan en met Valentijnsdag in het vooruitzicht en de supertoffe actie van Postnl om een lippenstift kus als postzegel te gebruiken leek het me wel gezellig om wat kaartjes te maken voor een aantal lieve Instagram meisjes... gewoon voor de leuk.


Zo gezegd, zo gedaan en met mijn pas uitgevonden snelle droogmethode waren de kaartjes binnen de kortste keren klaar om verder verwerkt te worden :) Dit keer gebruikte ik het restant van een keukenrol, een paar bladzijden uit een oude detective en wat snippertjes roze papier die over waren van een ander projectje.


Ik laat hier alleen de achterkanten van de papieren harten zien, want anders is het voor de ontvangers geen verrassing meer hoe de voorkant er uit ziet ;)

Poeh hé, gaat nog best snel hoor, zo'n pyjamadag! Inmiddels loopt het alweer tegen zessen, dus ik denk dat ik maar eens ga douchen om daarna een verse pyjama aan te trekken om de rest van mijn pyjamadag bankhangend door te brengen... fijne avond allemaal!

You Might Also Like

4 reacties

  1. hahaha een verse pyama, geweldig!
    En wat een prachtharten
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeeeui wat heb jij een fijne dag gehad, lekker in de pyama en dan maak je er gewoon ook nog zo'n super leuke 'freubel'dag van met. En met een prachtig resultaat! Als jij straks niet lekker slaapt!����

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo'n pyjama dag! Ik kan daar ook altijd zo van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik stem voor zoveel mogelijk Pyjamadagen! Je kaarten vind ik prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen