minimal x-mas

december 25, 2016

Met de top 2000 op de achtergrond en nog een beetje suffig op de bank komt eerste kerstdag langzaam op gang... een anders dan anders Kerst dit jaar. Voelt een beetje raar, zo alleen met poes wakker te worden op kerstmorgen. Niet triestig hoor, alleen een beetje raar.



Met Kerst logeerde ik altijd bij mijn vader, maar nu hij in een verzorgingshuis zit kan dat niet meer en werd ik dus gewoon wakker in mijn eigen bed. Broer en schoonzus zitten in Amerika, een soort van kerstdiner hebben we vorige zondag vast gedaan en afgelopen week schoof ik aan bij het kerstbuffet in het verzorgingshuis van mijn vader. Allemaal gezellig en lekker, maar toch een beetje raar.


Een soort van minimal Christmas dus dit jaar, ook aan versieren deed ik niet veel. Eigenlijk geniet ik gewoon van een lekker lang weekend waarin ik eindelijk eens wat dingen van mijn to-do-lijstje kan vinken zo voor het einde van het jaar. Oh, en ik braadde zowaar een heuse rollade (ja echt! supertrots op mezelf :) en kocht wat andere lekkere spulletjes om vanmiddag een minimal kerstdiner te serveren in het appartement van mijn vader, en dankbaar te zijn voor kleine zegeningen.

Go have yourself a merry *little christmas* or a big one... hoe dan ook, geniet! xx

You Might Also Like

3 reacties

  1. Dat lijkt me zeker raar Janina, dikke kus
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gek hè, dat het voor altijd anders is. Ik wens je vandaag een geniet-dag, X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar jij/jullie hebben het heel goed opgelost! Hoop dat je genoten hebt van je 'kerst'weekend met als piek op de boom het verorberen van je eigenste gebraden rollade. Dikke nieuwjaarskus! X

    BeantwoordenVerwijderen